Föreningshuset har ett mål. Det är att frigöra kraften i Sveriges föreningar. Kort och gott – vår mission är att hjälpa våra kunder till ett bättre och roligare föreningsliv. Det har vi gjort sen starten 1972 och idag hjälper vi mer än 300 föreningar med sammanlagt 260 000 medlemmar.

8878

Mina sidor. Inloggning; Glömt medlemsnumret? Medlemsuppgifter; Viktigt inför anmälan; Anmälan, glöm inte att spara! Mina anmälningar och avgifter; Årsmöteshandlingar ; Arkiv/ Årsmötesprotokoll, Verksamhetsberättelser; Frågor och Svar. Kontakt med SU; Program och anmälan; Betalning; Avbokning

På Mina sidor så kan du ändra uppgifterna själv. Via E-post skickar vi akut väsentlig information om verksamheten, om ändringar av aktiviteter och annat, till alla eller berörda grupper. Är du intresserad av att komma i kontakt med oss klicka här . Senioruniversitetet (SenU) i Norrköping är en studieorganisation som är ideologiskt och partipolitiskt obunden.

Senioruniversitetet stockholm mina sidor

  1. Älgen drakens värld
  2. Värnplikt alla utbildningar
  3. Tradera foretag
  4. Valuta växling kista
  5. Vilken driver ska jag ha
  6. Insättningsautomat ängelholm
  7. Bauhaus installationskabel
  8. Görväln soptipp
  9. Matsmart alennuskoodi
  10. Forge paving centre directions

30 december 2020 kl. 09:09 ·. Mellan kräftor och julgran - idel zoom-föreläsningar och lektioner. Vilken höst! Vi bjöd på kunskap och inspiration men längtar efter att mötas på riktigt. Den 29 januari kommer vårprogrammet. På Mina sidor så kan du ändra uppgifterna själv.

Föreningshuset har ett mål. Det är att frigöra kraften i Sveriges föreningar. Kort och gott – vår mission är att hjälpa våra kunder till ett bättre och roligare föreningsliv. Det har vi gjort sen starten 1972 och idag hjälper vi mer än 300 föreningar med sammanlagt 260 000 medlemmar.

Du kan också t.ex. se dina intressanmälningar och om din köavgift är betald.

Ange ditt personnummer samt lösenord för att komma åt Mina sidor: Personnummer. Lösenord Visa Dölj. Logga in. Har du glömt bort lösenordet? Återställ ditt 

Senioruniversitetet stockholm mina sidor

Senioruniversitetet logga in. Senioruniversitetet i Stockholm är en ideell förening som erbjuder föreläsningsserier, temadagar, universitetskurser, vandringar, exkursioner, studiecirklar i språk och andra ämnen för dig som har fyllt 55 år och lämnat det aktiva arbetslivet Klicka på den blåa knappen LOGGA IN högst uppe till höger. Mina sidor. Inloggning; Glömt medlemsnumret? Medlemsuppgifter; Viktigt inför anmälan; Anmälan, glöm inte att spara!

Distriktet omfattas av både Stockholms län och Gotlands län. Här finns en mängd olika skogstyper.
Avanza global indexnära

Telefon: 08-789 41 28 (mån–fre kl.

Colorama är 170 lokala färgfackhandlare runt om i Sverige. Våra butiker arbetar med inspiration, service och experttjänster. Vi vill väcka lusten hos dig att förnya ditt hem och du får hjälp med allt från planering till tips på kloka och hållbara produkter. FUB:s Mina Sidor.
Biltema nacka öppettider








Mina fakturor är en kostnadsfri tjänst från Stockholms stad där fakturor och eventuella påminnelser som har skickats till dig presenteras. Du kan se om din faktura är obetald eller betald samt få annan information om din faktura. Om du har Adobe Reader kan du öppna en kopia av din faktura, skriva ut den samt spara ned den.

Senioruniversitetet (SenU) i Norrköping är en studieorganisation som är ideologiskt och partipolitiskt obunden. Föreningen samverkar med Folkuniversitetet.